Posiadam akwarium o pojemności 60 litrów, i od kilku dni jestem właścicielem rybki akwariowej bojownika, zaciekawiło mnie jego postępowanie bo tworzy on z bąbelków powietrza gniazdo w koncie baniaka pośród roślin pływających.

W akwarium ryba akwariowa ta jest jedynym mieszkańcem, frapowałem się czy jest to typowe postępowanie rybki, a może mam niszczyć mu te gniazda z bąbelków czy może jednak je pozostawić. Niewątpliwie jak bym mu zakupił akwariowe ryby samice bojownika mniej więcej 4-6 sztuk, wtenczas na pewno był by całkiem zadowolony z owej sytuacji bojownik, jeśli nie masz należytych warunków i nie bardzo chcesz posiadać młode rybki akwariowe, to najprawidłowiej zostawić go samego, i nie dokupujmy mu samiczek. Ryby akwariowe samce bojowników budują te gniazda z pęcherzyków o jakich mowa, jednak ty w tej chwili to obecnie wiesz. Później założyłem dwa akwaria z bojownikami, i obyczaj te ryby akwariowe powielają jednakowo odcien zwiru w zbiorniku a gatunki ryby akwariowe.

Comments are closed.