Picture
Od niedawna nastroiłem się na rybki i tudzież nowatorskie akwarium. Słyszałem bez wątpienia, że nie wskazane jest kupować nadmiernie niewielkiego zbiornika, w skutek tego narzuciłem samemu za minimum baniak coś koło 112 litrów w którym będę hodował ryby akwariowe.

Wielu akwarystów uważa że to akwarium i tak jest nie wielkie. Natomiast muszę wziąć pod troskę dojrzewanie zbiornika, co powinienem przede wszystkim zakupić, jak je urządzić, jaka roślinność. Jakie ryby akwariowe powinienem hodować. Mam w wyobraźni ryby akwariowe nie wielkich rozmiarów, pływające w stadach. Na początku trzeba rozpatrzyć parę rzeczy. Ile chcę przeznaczyć na moje akwarium, kolejno woda do zbiornika powinna być odstana minimum 2,5 tygodnia, następna sprawa to muszę zakupić grzałkę, filtr, termometr. Powinienem pogłówkować jaki biotop pragnę mieć, jakie egzemplarze ryb do tego zbiornika, zależało by mi aby trzymać ławicowe ryby akwariowe czyli brzanki, muszę pamiętać że oczywiście na jeden cm ryby akwariowej przypada jeden litry wody. Powinienem zakupić żwir wygotować muszę lub wyparzyć przed wsadzeniem do akwarium.

Comments are closed.