Chcę kupić sobie rybę akwariową denną sumowatą itp. Do mojego akwarium o pojemności 120l, chciał bym żeby miała cechy takie jak, długość do 7 cm , nie chciał bym żeby żyła w stadach, i żeby nie była rybą agresywną w stosunku do innych. Więc wziałem się za szukanie takiego gatunku ryb akwariowych.

Na początku wpadłem na myśl, że do mojego kanonu poszukiwania rybki akwariowe zaliczają się grubowarg lub np. piskorek. Dlaczego? Ponieważ większość ryb akwariowych dennych żyje w ławicach lub stadach nie bardzo spełnia moje założenia w stosunku do rozmiaru oraz charakteru. Potem doszedłem do wniosku iż nie ma jednak większego sensu żeby kupować pojedyńcze ryby akwariowe, przecież to może bardzie zaszkodzić rybie niż pomóc. Podobny wpis: Wpływanie na płeć a rybki akwariowe gatunki 


Comments are closed.