Wymyśliłem nowy plan aranżacji mojego akwarium dla ryb akwariowych. Chciałem w moim akwarium usypać kawałek dna akwarium piaskiem który, był kopany z dużej głębokości, jest to piasek na pierwszy rzut oka czysty lekko żółtawy, chcę go jeszcze dodatkowo przesiać i oczywiście wygotować. W tej części podłoża nie będzie w nim nic rosło.

Jedni akwaryści twierdzą że, piasek może być zły do akwarium. Bo ma za małą strukturę i może mącić wodę w akwarium, a że żwirek jest lepszy ponieważ pozwala na wymianę gazową, np. jak pod żwir dasz torf. Co do piasku np. z jakieś budowy nie polecam piasku nawet dobrze przesianego i wygotowanego, ponieważ rybki akwariowe będą pływać w mętnej wodzie. Jakiś czas temu w sklepie akwarystycznym widziałem piasek akwarystyczny do akwarium, ale nic o nim nie wiem bo do tej pory miałem żwirek który jest podobno lepszy. Choć patrząc z innej perspektywy widziałem kiedyś akwarium 420l z oświetleniem połowa fioletowych i połowa białych świetlówek oraz piaskiem na dnie z pływającymi w nim pyszczakami i powiem że efekt przepływania ryby akwariowych ze strony z piaskim fioletowym na stronę z biały był niesamowity. Podobny wpis: Rybki akwariowe minimalna ilość w stadzie


Comments are closed.