Ostatnio dojrzałem że  moje akwariowe ryby skalary między sobą wojują. Mam 4 skalary są to samce. W tym wypadku hoduje dwie ryby akwariowe chodzi tu o skalary, staczają ciągłe bujki miedzy sobą. A teraz trzeci najstarszy wiekiem, wygląda na to jak by ich stale rozdzielał, dlaczego tak uważam, bo wpływa miedzy nimi jak wojują.

No i jest jeszcze jeden skalar najmłodszy, jest rozmiarami najmniejszy, on pływa se spokojnie miedzy nimi, i się nie przejmuje niczym. Tu się zastanawiam czy to jest naturalne iż one staczają te walki. Nieraz to woda na powierzchni akwarium chlupie jak się zaczną szarpać. Myślę iż chodzi tu o to że mam jedynie 4 samce, i ani jednej samicy. Słyszałem że u skalarów przepychanki to normalna rzecz, jednak ważne by se krzywdy nie wykonywały. Impulsem do walk skalarów dodatkowo być może być to iż nie akceptują siebie jeden drugiego, a jakby każdy miał rybeczkę samiczkę to by zapewne się troszkę nią zajął, i skalary wielbią posiadać własne terytorium oczywiście każdy pożąda posiadać, jak najwięcej.

Comments are closed.