Miałem przerwę z akwarystyką i rybami akwariowymi około roku, i teraz myślę nad ponownym założeniem akwarium.

W necie znalazłem akwarium narożne o pojemności 170 l, już ryby akwariowe gatunki miały by miejsce gdzie popływać. Potem przeczytałem artykuł że jednak, akwaria narożne ze względu na zaokrągloną przednia szybę może zniekształcać widok ryb akwariowych. Lecz nie  każde akwarium narożne ma przednią wypukłą szybę, są również akwaria o profilu a nie w kształcie trójkąta, te akwarium jest lepsze. Ponieważ akwaria o szybie wypukłej rzeczywiście będą zniekształcać lecz generalnie głównie patrząc z perspektywy bocznej. Potem znalazłem gdzieś zdjęcia akwarium narożnego. I co wywnioskowałem, że im bliżej narożnika akwarium tym rośliny wyglądały na mniejsze i drobniejsze, ogólne wrażenie to sprawiało, iż rośliny są dalej niż jednak rzeczywiście są. Wyglądało to dość fajnie, akwarium narożne moim skromnym zdaniem stworzyć w akwarium złudzenie optyczne. Ale przecież jak w standardowym akwarium pokombinujesz też można z fundować złudzenia różne. Podobny wpis: Rybki akwariowe denna ale jaka


Comments are closed.