Miałem przerwę z akwarystyką i rybkami akwariowymi około roku, i w tej chwili rozmyślam nad ponownym założeniem akwarium.
 
W internecie przyuważyłem akwarium narożne o wielkości 170 l, już ryby akwariowe miały by miejsce gdzie popływać. Potem przeczytałem tekst iż jednakże, akwaria narożne ze względu na zaokrągloną frontalną szybę zdoła psuć widok ryb akwariowych. Jednak nie każde akwarium narożne ma przednią wypukłą szybę, są również akwaria o profilu a nie w charakterze trójkąta, te akwarium jest lepsze. Bowiem akwaria o szybie wypukłej rzeczywiście będą wykrzywiać jednak generalnie zwłaszcza patrząc z perspektywy bocznej. Po pewnym czasie przyuważyłem gdzieś fotki baniaka narożnego. I co wydedukowałem, że im bliżej narożnika baniaka tym rośliny wyglądały na mniejsze i drobniejsze, całkowite wrażenie to czyniło, iż rośliny są dalej aniżeli jednak naprawdę są. Wyglądało to dość zjawiskowo, akwarium narożne moim skromnym w pojęciu buduje w zbiorniku złudzenie optyczne. Lecz przecież jak w standardowym akwarium pokombinujesz też idzie za fundować złudzenia rózne.


Comments are closed.